tisdag 5 augusti 2014

Valrörelse!

Nu börjar valrörelsen komma igång lite efter sommar och sol och semester för många (själv är jag fortfarande lyckligt föräldraledig). Jag står i år på samtliga valsedlar. I Östhammars kommun står jag på plats 1 (stort tack för förtroendet, jag ska göra allt jag kan för att göra Östhammars kommun grönare). På landstingslistan står jag på plats 19 i länets södra valkrets, på plats 20 i den mellersta valkretsen och på plats 19 i den norra valkretsen, och på riksdagslistan står jag på plats 26. Jag driver ingen personvalskampanj, och räknar inte med att bli invald någon annan stans än i Östhammars kommunfullmäktige, men jag blir såklart glad för vartenda kryss jag får, både i kommunen och till landsting och riksdag. Här kan ni se MP:s valsedlar: Östhammars kommun Landstinget Riksdagen Som riksdagskandidat får man en del uppmaningar att svara på frågor från olika organisationer och andra. Jag har bland annat svarat på SVT:s frågor, så om ett tag kommer ni att kunna göra deras valbarometer och se om mina svar matchar era åsikter eller inte. Jag har också svarat på Naturskyddsföreningens frågor och blivit miljömärkt! Bildbevis:

Inga kommentarer: